Τρόπος παραγγελίας

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα σχετικά με οποιαδήποτε συλλογή Panini, η Εξυπηρέτηση Πελατών μας θα σας βοηθήσει με μεγάλη ευχαρίστηση. ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ» ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΤΕ.

Όμως, πριν επικοινωνήσετε μαζί μας, γιατί δεν διαβάζετε παρακάτω για να δείτε εάν υπάρχει απάντηση σε οποιαδήποτε από τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ποιος μπορεί να αγοράσει «αυτοκόλλητα που λείπουν» online;

Αυτή η υπηρεσία φυλάσσεται μόνο για όσους κατοικούν στην Ελλάδα.

To top

Πόσα αυτοκόλλητα που μου λείπουν μπορώ να παραγγείλω;

Εξαρτάται από τη συλλογή. Μεταξύ 40 και 100 αυτοκόλλητα.

To top

Καλάθι με συλλογές και αυτοκόλλητα που λείπουν

Ο μόνος τρόπος μεταφοράς που επιτρέπεται είναι express courier. Τα έξοδα αποστολής θα είναι τα υψηλότερα που σχετίζονται με τα προϊόντα στο καλάθι σας (για παράδειγμα: συλλογή)

To top

Τρόπος αναζήτησης της αποστολής σας

Μπορείτε να αναζητήσετε την αποστολή σας αν χρησιμοποιήσετε τον αριθμό αποστολής που παρέχει το express courier. Μόλις αποσταλεί το πακέτο σας, θα σας στείλουμε ένα email με έναν σύνδεσμο για να αναζητήσετε την αποστολή σας. Επίσης, μπορείτε να δείτε τον αριθμό αν αποκτήσετε πρόσβαση στο ιστορικό παραγγελιών

To top

Λίστα επιθυμιών

Η λίστα επιθυμιών επιτρέπει στους χρήστες να τοποθετούν τα προϊόντα σε μια λίστα και να τα αποθηκεύουν ως αγαπημένα. Επίσης, οι χρήστες έχουν την ευκαιρία να μοιράζονται μέσω email τη λίστα επιθυμιών, εισαγάγοντας τη λίστα των διευθύνσεων email και προσθέτοντας ένα μήνυμα.

To top