Τρόπος παραγγελίας

Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα σχετικά με οποιαδήποτε συλλογή Panini, η Εξυπηρέτηση Πελατών μας θα σας βοηθήσει με μεγάλη ευχαρίστηση. ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ» ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΤΕ.
Όμως, πριν επικοινωνήσετε μαζί μας, γιατί δεν διαβάζετε παρακάτω για να δείτε εάν υπάρχει απάντηση σε οποιαδήποτε από τις ερωτήσεις σας εδώ!

Αυτή η υπηρεσία φυλάσσεται για πελάτες που κάνουν αγορά για προσωπική τους χρήση και μπορούν να παρέχουν διεύθυνση παράδοσης στην Ελλάδα.

Πόσα αυτοκόλλητα που μου λείπουν μπορώ να παραγγείλω;

Εξαρτάται από τη συλλογή. Μεταξύ 40 και 100 αυτοκόλλητα.

Πως μπορώ να παραγγείλω αυτοκόλλητα ή κάρτες που μου λείπουν για μία συλλογή που δεν είναι διαθέσιμη στο online κατάστημα;

Δυστυχώς, αν η συλλογή δεν βρίσκεται στην ιστοσελίδα, η υπηρεσία αυτοκόλλητων και καρτών που λείπουν δεν είναι διαθέσιμη.

Πόσα αυτοκόλλητα ή κάρτες που μου λείπουν μπορώ να παραγγείλω online;

Ο αριθμός των προϊόντων που μπορείς να παραγγείλεις, διαφέρει από συλλογή σε συλλογή. Το μέγιστο που μπορείς να παραγγείλεις θα εμφανιστεί στην σελίδα του προϊόντος.

Πως μπορώ να δημιουργήσω ένα προσωποποιημένο αυτοκόλλητο ή μία προσωποποιημένη κάρτα MyPanini;

Για να δημιουργήσεις προσωποποιημένα αυτοκόλλητα και κάρτες, μπες στο mypanini.com και επέλεξε την συλλογή που θέλεις.

Θα σου ζητηθεί να εγγραφής βάζοντας το email, τον κωδικό και την χώρα σου. Αμέσως μετά, θα μπορείς να δημιουργήσεις το δικό σου αυτοκόλλητα, αρκεί να ακολουθήσεις αυτά τα βήματα:

- κλίκαρε το ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ/ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕ ΑΥΤΟΚΟΛΛΗΤΑ

- συνδέσου με το email και τον κωδικό σου

- ακολούθα τις οδηγίες για να προσωποποιήσεις το αυτοκόλλητο ή την κάρτα

- κάνε κλικ στο καλάθι

- επίλεξε ποσότητα

- βάλε ή επιβεβαίωσε την διεύθυνσή σου

- επίλεξε την μέθοδο πληρωμής και συνέχισε

Η Panini θα εκτυπώσει τα αυτοκόλλητα ή τις κάρτες σου, αφού πρώτα ελέγξει ότι η εικόνα και το κείμενο που τοποθέτησες συνάδει με την πολιτική της Panini και τους νόμους περί πνευματικών δικαιωμάτων. Για περισσότερες λεπτομέρειες, δες την κατηγορία Τιμές και FAQ στην σελίδα mypanini.com.

Τοποθέτησα μία παραγγελία, αλλά δεν έχω λάβει το email επιβεβαίωσης.

Αν τοποθέτησες μία παραγγελία ως επισκέπτης, προτείνουμε να ελέγξεις τον φάκελο με τα spam/junk μηνύματά σου.

Αν έχεις εγγραφεί στην ιστοσελίδα μας, μπορείς να ελέγξεις το στάτους των παραγγελιών σου ανά πάσα στιγμή. Πρέπει απλά να συνδεθείς και να κάνεις κλικ στην εικόνα επάνω δεξιά και στη συνέχεια να μπεις στην κατηγορία “Ο λογαριασμός μου”. Τότε θα δεις ένα από αυτά τα στάτους δίπλα στον αριθμό παραγγελίας:

- Επεξεργασία: Αυτό σημαίνει ότι η παραγγελία σου ήταν επιτυχημένη. Μόλις ολοκληρωθεί η πληρωμή, μόλις η Panini την λάβει, θα δεχθείς ένα email επιβεβαίωσης. Έλεγξε και τον φάκελο junk στον λογαριασμό email σου.

- Ακυρώθηκε μετά από την πληρωμή: Κάτι πήγε στραβά και στην διαδικασία της πληρωμής και η συναλλαγή ακυρώθηκε για λόγους ασφαλείας. Η παραγγελία σου δεν ήταν επιτυχής, όμως τα προϊόντα βρίσκονται ακόμη στο καλάθι. Μπορείς να κάνεις κλικ στην εικόνα επάνω δεξιά στην οθόνη σου για να επαναλάβεις το checkout.

- Ολοκληρωμένη: Η παραγγελία σου ολοκληρώθηκε και τα προϊόντα που πλήρωσες έρχονται σε εσένα.

Τοποθέτησα μία παραγγελία στην παλιά ιστοσελίδα και δεν μπορώ να την βρω.

Μόνο οι παραγγελίες που θα τοποθετηθούν στην νέα ιστοσελίδα θα μπορούν να εμφανιστούν στον λογαριασμό σου. Ωστόσο, όσες παραγγελίες τοποθετήθηκαν στην παλιά ιστοσελίδα, θα αποσταλλούν τις επόμενες ημέρες.

Αν είχες προϊόντα στο καλάθι σου στην παλιά ιστοσελίδα, αλλά δεν ολοκλήρωσες την αγορά, δυστυχώς θα πρέπει να κάνεις νέα αναζήτηση στα προϊόντα της νέας ιστοσελίδας ώστε να ολοκληρωθεί η αγορά.

Τοποθέτησα μία παραγγελία με ένα προϊόν σε προπαραγγελία. Πότε θα αποσταλλεί;

Τα προϊόντα σε προπαραγγελία μπορείτε να τα παραγγείλετε και στη συνέχεια να τα παραλάβετε την ημερομηνία της κυκλοφορίας τους, εκτός αν στην σελίδα του προϊόντος προκύψει μία νέα ημερομηνία. Αν επίσης αγοράσετε άλλα προϊόντα (είτε διαθέσιμα, είτε σε προπαραγγελία), τότε η παραγγελία σας θα αρχίσει να επεξεργάζεται την τελευταία ημέρα κυκλοφορίας από όλα τα προϊόντα σε καθεστώς προπαραγγελίας.

Παράδειγμα: Αν η ημερομηνία κυκλοφορίας του προϊόντος που έχετε προπαραγγείλει είναι η 17η Δεκεμβρίου, τότε όλα τα προϊόντα της παραγγελίας σας θα αποσταλλούν από αυτή την ημέρα κι έπειτα, ακόμη κι αν είναι διαθέσιμα νωρίτερα. Αν θέλετε να λάβετε τα προϊόντα το συντομότερο δυνατό από τη στιγμή που θα είναι διαθέσιμα, παρακαλούμε τοποθετήστε ξεχωριστές παραγγελίες.

Γιατί η παραγγελία μου έφτασε ημιτελής;

Δυστυχώς, ένα προϊόν που παραγγείλατε δεν υπάρχει πλέον στην αποθήκη μας. Σε αυτή την περίπτωση, θα σας επιστραφεί η διαφορά το συντομότερο δυνατό.

Στην διάρκεια της πληρωμής ζητήσατε έναν κωδικό ασφαλείας τον οποίο δεν έχω. Πως μπορώ να πληρώσω για την online παραγγελία μου;

Έχουμε επιλέξει να ζητάμε έναν επιπλέον κωδικό ασφάλειας για τις online πληρωμές, ώστε να ενισχύσουμε την ασφάλεια των συναλλαγών. Θα πρέπει να λάβετε αυτόν τον κωδικό από τον πάροχο της κάρτας σας.

Αν δεν τον έχετε, μπορείτε ακόμη να προχωρήσετε με την παραγγελία σας μέσω PayPal, ακόμη κι αν δεν έχετε PayPal λογαριασμό. Μπορείτε να επιλέξετε την PayPal ως μέθοδο πληρωμής, κάνοντας κλικ στο κουμπί Πληρώστε με Χρεωστική ή Πιστωτική Κάρτα, βάζοντας απευθείας τα στοιχεία της κάρτας σας.

Μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου με μία προπληρωμένη κάρτα;

Για να πληρώσετε την παραγγελία σας με προπληρωμένη κάρτα, επιλέξτε την πιστωτική κάρτα στην σελίδα πληρωμών και στη συνέχεια βάλτε τον 16ψήφιο αριθμό της κάρτας.

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε την σελίδα που έχουμε αφιερώσει για τις Μεθόδους Πληρωμών.

Ζητήσατε τα δεδομένα σχετικά με τον συλλέκτη. Γιατί;

Ζητάμε αυτές τις πληροφορίες, ώστε να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τις συλλογές, ώστε να ταιριάζουν με τους πιστούς συλλέκτες μας. Όταν ζητάμε αυτά τα δεδομένα στην σελίδα με τις λεπτομέρειες ενός προϊόντος, δεν τα συνδέουμε με την δημιουργία του λογαριασμού, ώστε ο συλλέκτης και ο εγγεγραμμένος χρήστης να μην χρειάζεται να είναι το ίδιο πρόσωπο.

Ποιοι browsers υποστηρίζονται από την ιστοσελίδα;

Browser Google Chrome

Browser Mozilla Firefox

Edge

Browser Appla Safari

Για περισσότερες, λεπτομερείς πληροφορίες, κάντε κλικ εδώ.

Πως μπορώ να αιτηθώ να εργαστώ για την Panini;

Παρακαλούμε επισκεφθείτε την σελίδα επαφών και επιλέξτε το “Θα ήθελα να δουλέψω για την Panini. Στη συνέχεια, ακολουθήστε τα βήματα.

 

Βρήκατε απαντήσεις στο πρόβλημά σας;

Αν όχι, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω αυτού του συνδέσμου: Επικοινωνήστε μαζί μας

Παρακαλούμε δώστε μας τις πληροφορίες και τα στοιχεία (την συλλογή που σας ενδιαφέρει, τον ID κωδικό της παραγγελίας σας, την διεύθυνση email που χρησιμοποιήσατε στην εγγραφή σας κτλ.), ώστε να σας βοηθήσουμε να λύσετε το πρόβλημά σας το συντομότερο δυνατό.

 

Σας ευχαριστώ!