Τρόπος παραγγελίας
Εάν έχετε οποιεσδήποτε ερωτήσεις ή προβλήματα σχετικά με οποιαδήποτε συλλογή Panini, η Εξυπηρέτηση Πελατών μας θα σας βοηθήσει με μεγάλη ευχαρίστηση. ΚΑΝΤΕ ΚΛΙΚ ΣΤΗΝ «ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ» ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΤΕ.
Όμως, πριν επικοινωνήσετε μαζί μας, γιατί δεν διαβάζετε παρακάτω για να δείτε εάν υπάρχει απάντηση σε οποιαδήποτε από τις ερωτήσεις σας εδώ!

Ποιος μπορεί να αγοράσει προϊόντα προς πώληση σε αυτό τον ιστότοπο;
Αυτή η υπηρεσία φυλάσσεται για πελάτες που κάνουν αγορά για προσωπική τους χρήση και μπορούν να παρέχουν διεύθυνση παράδοσης στην Ελλάδα.
Πόσα αυτοκόλλητα που μου λείπουν μπορώ να παραγγείλω;
Εξαρτάται από τη συλλογή. Μεταξύ 40 και 100 αυτοκόλλητα.
Καλάθι με συλλογές και αυτοκόλλητα που λείπουν
Ο μόνος τρόπος μεταφοράς που επιτρέπεται είναι express courier. Τα έξοδα αποστολής θα είναι τα υψηλότερα που σχετίζονται με τα προϊόντα στο καλάθι σας (για παράδειγμα: συλλογή)
Τρόπος αναζήτησης της αποστολής σας
Μπορείτε να αναζητήσετε την αποστολή σας αν χρησιμοποιήσετε τον αριθμό αποστολής που παρέχει το express courier. Μόλις αποσταλεί το πακέτο σας, θα σας στείλουμε ένα email με έναν σύνδεσμο για να αναζητήσετε την αποστολή σας. Επίσης, μπορείτε να δείτε τον αριθμό αν αποκτήσετε πρόσβαση στο ιστορικό παραγγελιών
Λίστα επιθυμιών
Η λίστα επιθυμιών επιτρέπει στους χρήστες να τοποθετούν τα προϊόντα σε μια λίστα και να τα αποθηκεύουν ως αγαπημένα. Επίσης, οι χρήστες έχουν την ευκαιρία να μοιράζονται μέσω email τη λίστα επιθυμιών, εισαγάγοντας τη λίστα των διευθύνσεων email και προσθέτοντας ένα μήνυμα.